.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس اتاق اصناف ساری:عدالت در دریافت مالیات واحدهای صنفی رعایت نمی‌شود

 شمال نیوز: رئیس اتاق اصناف ساری با تاکید بر توجه بیشتر دولت به تولید، گفت: عدالت در دریافت مالیات واحدهای صنفی رعایت نمی‌شود.

به گزارش شمال نیوز، عباس رمدانی امروز در اجلاسیه ماهانه اصناف ساری با گرامیداشت اول تیرماه روز ملی اصناف، اظهار کرد: همایش بزرگ روز ملی اصناف چهارشنبه این هفته با حضور واحدهای صنفی، مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی در ساری برگزار می شود.

وی به انتخابات هئیت رئیسه اتاق اصناف ساری اشاره و از روسای اتحادیه ها که با حضور پررنگ خود اعضای جدید هئیت رئیسه را انتخاب کردند، قدردانی کرد.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان با بیان اینکه ساماندهی ساختار اداری اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی در دستور کار قرار دارد، افزود: زیرساخت های اداری اتحادیه ها و اتاق اصناف در مرکز استان برای ارائه خدمات بهینه به بازاریان و کسبه مکانیزه می شود.

رمدانی به وحدت و همدلی بین اعضای هیئت رئیسه جدید اتاق اصناف ساری اشاره و خاطرنشان کرد: دوره جدید هئیت رئیسه اتاق اصناف چهار ساله است که برنامه ریزی میان مدت و بلند مدت در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه اصناف مرکز استان ظرفیت بالایی دارد ولی به جایگاه ان توجهی نمی شود، یادآورشد: اعضای هئیت رئیسه با مشارکت اتحادیه های صنفی تلاش می کند تا اصناف ساری را به جایگاه واقعی برساند.

رئیس اتاق اصناف ساری، اشتغال را یکی از بزرگ ترین معضلات در جامعه دانست و گفت: سالانه حدود پنج هزار شغل در اتاق اصناف مرکز استان ایجاد می شود که اگر مورد حمایت قرار گیرد، قابلیت ایجاد اشتغال بیشتری دارد.

رمدانی با اعلام اینکه عدالت در بحث مالیات واحدهای صنفی در ساری رعایت نمی شود، تاکید کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه مسئولان مالیاتی در دریافت مالیات با واحدهای صنفی همکاری کنند. /250تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.